Hemvändaren, Malin Sydner.


Jaha, då kan man alltså börja skriva i sin blogg igen.
Nu när det är officiellt, ja ska flytta tillbaka till Kumla.
Mitt kära Kumla, men ja vill också pointera att det är inte det att ja mår dåligt i Falun som gör att ja flyttar hem.
Utan det faktum att ja är lockad att göra det, att lämna IBF mitt i säsong är nog det svåraste beslutet ja har tagit i min kariärr än så länge.
Ja har ändå bott där i mer än 2 år och för mej var det hemma.
Men som sagt, ja är väldigt taggad på Div 1 med Kumla och det kommer bli skit kul att spela i Kumlahallen igen.

Ja måste också passa på att tacka mina lagkamrater i Falun, vilka stjärnor!
Ja tycker att rent Innebandymässigt så var det inte ett svårt beslut att lämna, men det är desto svårare att lämna personerna, det är dom man kommer sakna!

Nu ska ja leta jobb och lägenhet, för ja, mamma och Jonis i samma lägenhet....
De kommer inte att funka i längden.

//Malin.s.

Kommentarer
Postat av: Hannele

Du är redan saknad i Falun Malin! Lycka till med allt och hoppas att vi ses snart igen! Stor kram

2009-10-21 @ 08:08:29
Postat av: Välkommen

Du är välkommen hem. Såg mottagandet av publiken i lördags och det kändes att du är efterlängtad.

Lycka till.

2009-10-21 @ 16:15:26
Postat av: Linda och Cassandra

Ledsen att vi inte kan säga desamma, du är som luft för oss nu, vi hänger lixom inte med lowlifes.. Hoppas du hittar några andra vänner för oss har du förlorat för alltid!! Ha inget dåligt samvete bara för att DU lämnar oss, vi klarar oss alltid ENSAMMA! Du kommmer aldrig mer vara välkommen på våra TV-spelskvällar bara så att du vet, du är inte lika cool längre, om man säger såhär du har inte direkt stigit på våran vänner lista...TVÄRTOM!



PS.Dina filmer står inte säkra!DS

2009-10-21 @ 22:30:32
Postat av: Linnea

Kommer sakna mitt favoritsällskap på bänken,du har förgyllt många stunder där!

Men jag hoppas att du kör järnet nu och njuter av varje sekund.

Vi ses ju snart igen:)

kramar

2009-10-23 @ 09:35:28
Postat av: Karin

Du är mycket saknad! Ta hand om dig nu!! Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback