Helgen!

Helgen förvämtas bli en ren innebandyfest!
Iaf ja förväntar mig det, vi i Falun är ett sjuhelvettes jekla bra lag men än så länge har det inte lossnat...
Det går mycket bättre för min egen del nu iaf och ja jobbar mej sakta men säkert uppåt.
I helgen står Endre och Balrog för motståndet, Balrog spelar 3 matcher på 4 dagar och detta gynnar oss.
Endre vet man aldrig vart man har, förhoppningsvis så sätter vi prägel på matchen direkt och så var deras dag forstörd.

Just nu är det kallt i Falun, i natt hade ja mirgän, idag kunde ja inte jobba och ja fick ett blå märke på fingret på träningen.
Alltså, de kan bara bli bättre...
Och dom visdomsorden får avsluta det här korta men dock så innehållsrika blogg inlägget.
Lev väl.

//Malin.s.

Kommentarer
Postat av: Malin

Sydner va fan klart det är kallt i Falun men du skulle komma ner hit till Schweiz här har vi tammefan plusgrader. Miss U babe, se i jul ok? Puss

Postat av: Mam

Hallå Hjärtat.Är så glad för din skull att det börjar gå framåt. Att det börjar ge lön för din uthållighet. Vi som känner dig vet hur mycket det betyder o vi vet ju också att du är BÄST. Älskar dig tjejen.

2008-11-21 @ 10:55:15
Postat av: Camilla & Tilda!

Hallå, ett blåmärke på fingret?? Muppunge! Vi saknar dig! Mamma ringer mig femtioelva ggr varje match uppdaterar mig! Vi hejar massor på distans!! Kram kram

2008-11-24 @ 14:41:45
Postat av: anso

vill inte vara petig men ons=match, tor, fre, lör=match, sön=match det får jag till 3 matcher på fem dagar, men sen är ju matte lite min grej....haha. Bättre lycka nästa gång!!

2008-11-26 @ 22:58:45
URL: http://howrude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback