3 Sköna Poäng!!!

Idag spelade vi match mot Karlstad, vi spelade riktigt bra och skickade hem Karlstad med 0 poäng.
Riktigt skönt med tanke på den sitsen som vi satt oss i med 6 föluster på 11 matcher...
Nu är det bara poäng som gäller och skön spelet får komma om det gör det.
Vi borde inte ligga som illa till som vi gör, vi är ett bättre lag än så här.

Själv har ja omskolats för stunden till back, lirade idag med Emma Lundmark som back kollega.
En back som i mina ögon hör till sveriges, och då också världens bästa back.
Vilken ära, och dom som känner mej vet att ja ibland kan få hjärnsläpp och inte tänker klart.
Haha, man vet aldrig vad som händer...
Men de funkade bra tycker ja.
Som sagt, att vi vann dom 3 poängen var både viktigt och välförtjänt!

Träffade Moosen idag också, eftersom att hon spelar i Karlstad.
Mycket roligt att se henne igen och våran dörr står alltid öppen för henne när hon vill komma på besök.
I helgen var också min kära mamma här och hälsade på, kolla in nya lyan lixom...
Alltid trevligt med besök speciellt när det är min mamma men alltid lika tråkigt att hon åker.
I veckan väntar träning, jobb och allmänna saker som tvätt...
Sedan till helgen igen så väntar Ö-vik, vi får hoppas på fint väder och ytterligare 3 sköna poäng.

Lev väl.
//Malin.s.

Kommentarer
Postat av: Malin

Intressant att se dig som back! Kommer du ner till Kumla träningarna under jul och visar mig? Skönt dock att du lirar och att ni vinner. Jag hejjar ju på er! Puss

Postat av: Bigsis...

Japp, gör ett nytt tappert försök till blogg...;)=

2008-12-08 @ 17:16:41
URL: http://camillas.blogg.se/
Postat av: mooosen

ååh, jag kommer snart och hälsar på! :) Ser fram emot en ride i Lindas nya vrålåk då. :D

2008-12-09 @ 00:47:31
Postat av: cassandra

Oh, jag skäms!

jag glömde att säga grattis på namnsdagen idag! grattis Malin :)

2008-12-10 @ 21:47:04
Postat av: Fam Persson

Gott nytt år falukorven hoppas du blir en kumla korv snart







(OBS. Det var Mikis ur dåliga korvskämt!)

2008-12-31 @ 18:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback